Puhelin 03 615 600
Aukioloajat (ma-pe 8-16)

Sähköpostiosoite:
[email protected]

Y-tunnus 0398964-3

Yritykset, päiväkodit, koulut, kunnat ja yhteisöt, tilaus laskulla osoitteeseen [email protected].

Tilaus- ja toimitusehdot

Tilaaminen

Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja yrityksille Manner-Suomeen. Hinnat sisältävät arvonlisäveron. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilauksen yhteydessä on ilmoitettava vastaanottajan puhelinnumero ja sähköpostiosoite.

Toimitamme tuotteet aina mahdollisimman pian. Tilauksia käsitellään arkipäivisin. Mikäli jonkin tilatun tuotteen saatavuudessa on pidempi katkos, ilmoitamme siitä erikseen ja palautamme maksusuoritukset puuttuvien tuotteiden osalta tai sovimme kyseisen tuotteen jälkitoimituksesta. Jälkitoimituksista emme peri erillisiä postikuluja.

Tilausvahvistus

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilatut tuotteet, tilauksen hinta ja verojen määrä kokonaissummasta, toimituskulut ja tilausnumero.

Maksutavat

Maksaminen tapahtuu tilauksen yhteydessä Klarna Checkout-palvelun kautta. Vastaamalla kysymyksiin tunnistaudut palvelussa ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.

Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Klarna lasku, Klarna tili, korttimaksut (Visa, Mastercard) tai verkkopankkimaksut (OP, Nordea, Danske Bank, Säästöpankki, S-Pankki, Aktia). Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Norra stationsgatan 61, 113 43 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun puh. 09-425 99 771 (ark. klo 8:00-18:00) tai [email protected].

Toimitus ja toimituskulut

Toimituskulut ovat 4,90 €/lähetys. Tuotteet lähetetään postipaketilla. Yli 40 euron tilauksista emme peri toimituskuluja. Jälkitoimituksena asiakkaalle toimitettavista tuotteista emme veloita toimituskuluja.

Tilaus toimitetaan valitsemaasi Postin toimipisteeseen tai pakettiautomaattiin, josta voit noutaa sen saatuasi sähköisen saapumisilmoituksen. Saapumisilmoitus lähetään ainoastaan sähköisesti: joko tekstiviestillä tai sähköpostilla. Tilauksen voi noutaa myös seurantatunnuksella. Jos lähetys jää noutamatta Postin määräaikaan mennessä, lähetys palautuu Vitabalansille.

Vaihto- ja palautus

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Vaihto- ja palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia avaamattomia, käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:
– nimesi, osoitteesi, sähköpostiosoitteesi ja puhelinnumerosi
– pankkitilinumerosi
– kopio tilausvahvistuksesta

Tee palautus Postin kautta veloituksetta. Vitabalans Oy:n asiakaspalautuksen sopimusnumeron saat postista kun mainitset, että kyseessä on asiakaspalautus.

Pyydä Postista kuitti palautuksestasi ja säilytä se huolellisesti. Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on vastaanotettu ja hyväksytty, saat Klarnalta päivitetyn laskun. Voit myös kirjautua sisään osoitteessa: my.klarna.com/login tarkistaaksesi laskun päivitetyt tiedot.

Ongelmat

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai sinulle on toimitettu väärä tuote, ilmoita virheestä välittömästi sähköpostilla: [email protected]

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtoja, hintoja sekä postikuluja. Lisäksi pidätämme oikeuden tilauksen peruuttamisen selkeissä hintavirheissä (esim. hinta 0,00 euroa).

Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Käsittelemme kaikkia asiakastietoja luottamuksellisesti emmekä luovuta niitä kolmansille osapuolille ilman erillistä lupaa.

Katso rekisteriseloste.